Werkwijze

  • Wij werken NIET met contracten of verplichtingen.
  • We melden altijd ongeveer een maand vooraf op welke dag ik bij u de ramen kom wassen.
  • Het liefst doen we dit per mail, app of sms.
    Graag ontvangen wij wel altijd maximaal 1 week van te voren een bevestiging of afzegging.
    U ontvangt dan gewoon de volgende ronde weer een melding, totdat u aangeeft deze niet meer te willen ontvangen.
  • Indien we geen reactie van u heb ontvangen bellen we voordat we de ramen wassen altijd nog even aan.
  •  We zullen nooit zomaar gaan wassen.
  • U kunt een eenmalige korting ontvangen indien u bij ons een nieuwe klant aanmeld en aangeeft dat deze via u klant is geworden!
  • Indien we door weersomstandigheden of ziekte niet kunnen wassen, melden we dit altijd via mail, app of sms en geef dan zo snel mogelijk ook direct een nieuwe dag door. 
  • Afrekening kan bij ons op 3 manieren, Contant, Pinnen en via Bankoverschrijving,                         Bij bankoverschrijving moet deze binnen 10 dagen worden voldaan.                                             Bij Pinnen komt er 3 % Transactiekosten van het te betalen bedrag bovenop de prijs.
  • Het is bij ons alleen mogelijk om u ramen eens per 3 of 6 maanden te laten wassen.
  • Voor Offerte aanvragen vraag ik u om foto's van uw voor, zij en achterkant van uw huis zodat we een goed beeld kunnen vormen hoe de situatie eruit ziet en we op deze manier u de juiste prijs kunnen doorgeven, aangezien ieder huis anders is en ook een andere prijs heeft.